Rail Baltica Parila liiklussõlme rajatiste kandevvaiad ning muldkeha parendamine.

Muldkeha vaiade rajamine

Projekt

Rail Baltica Parila liiklussõlm rajatakse pehmetele savipinnastele, mistõttu tuli nii rajatised kui muldkeha panna toetuma vaiadele.

Väljakutse

Muldkeha vajumite vähendamiseks tuli paigaldada üle 3000 betoonvaia ning lisaks d1000mm CFA vaiad Parila sillale ning Parila viaduktile. Kuna objekt asub betoonitehastest kaugel, siis oli tõeline väljakutse saada betooni tarned paika.

Lahendus

Tagamaks pidevat betooni tarnet, kasutas Keller mitmeid erinevaid betooni tehaseid. See lahendas seisakute tekkimise vaiatöödel.

Projekti faktid

Omanik(ud)

Rail Baltica

Keller'i äriüksus(ed)

Keller Polska

Peatöövõtja(d)

AS TREV-2 GRUPP