Rail Baltica Parila liiklussõlme rajatiste kandevvaiad ning muldkeha parendamine.
Projekt
Rail Baltica Parila liiklussõlm rajatakse pehmetele savipinnastele, mistõttu tuli nii rajatised kui muldkeha panna toetuma vaiadele.
Väljakutse
Muldkeha vajumite vähendamiseks tuli paigaldada üle 3000 betoonvaia ning lisaks d1000mm CFA vaiad Parila sillale ning Parila viaduktile. Kuna objekt asub betoonitehastest kaugel, siis oli tõeline väljakutse saada betooni tarned paika.
Lahendus
Tagamaks pidevat betooni tarnet, kasutas Keller mitmeid erinevaid betooni tehaseid. See lahendas seisakute tekkimise vaiatöödel.
Projekti faktid
Omanik(ud)
Rail Baltica
Keller'i äriüksus(ed)
Keller Polska
Peatöövõtja(d)
AS TREV-2 GRUPP